onsdag den 1. december 2010

Mit grimmeste julepynt

Jeg faldt for denne sprællejulemand i Tivoli for 4 år siden. 
En moderne og kitchet julemand. 
Egentlig synes jeg at han er grim på en nuttet måde. 
Sådan har jeg det f.eks.også med en fransk bulldog. Jeg synes den hunderace er grim-sød.
Kender I det?
Jeg nænner ikke at skille mig af med ham, derfor har jeg ham endnu og nok også i mange år fremover.
Har I noget julepynt, som I synes er grimt, men som I ikke kan skille Jer af med af den ene eller anden grund? 

2 kommentarer:

  1. HÆHÆ jeg fatter nøjagtig hvad du mener :O) Og din julemand er nu meget sød, på en ugly måde...ligesom med en fransk bulldog (som godt kunne blive min næste hund, hvis det skulle være). Jeg har planer om at julepynte i morgen og jeg vil da også vise MIT grimmeste julepynt, tænker jeg....en herlig idé du fik!

    SvarSlet
  2. Joooo, det kender jeg godt. Naar noget er saa grimt at det bare er cute. Ih du giver mig daarlig samvittighed. 2 december og julekassen ligger stadigvaek i kaelderen. Fy skamme Lin.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...