fredag den 10. december 2010

Det har været en anderledes dag idag.

Meget mærkelig dag. Først fik jeg denne skønne gave på arbejdet.( LeCruiset hjerteform og 2 meget smukke filt-bordskånere. Det var nemlig min tur til udvælge en gave, og jeg valgte helt rigtig, for den gave er da lige mig. Tak nisse. 
Så så jeg den ene bilist efter den anden skøjte 180 grader rundt på vejen. Det er ret uhyggeligt at opleve. Gudskelov, skete der ikke noget slemt, men man får da lige nogle chok.
Jeg har været bagud ifølge kørelisten hele dagen, men bossen og gode kollegaer hjalp mig. Jeg nåede ind og spise lidt af den feriekage jeg havde bagt. Skøn hyggestund med kollegaer, hvorefter jeg blev kørt hjem af den kære kollega Karin, fordi jeg ellers skulle gå.
Nu har jeg lige lavet klejnedej, som skal koges hos svigermor, længere nede af gaden.
En god, spændende og meget anderledes dag indtil videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...