tirsdag den 22. juni 2010

Skøn studinedag

Jeg havde en super-dejlig dag igår. 
Min datter blev jo som bekendt student og det fejrede vi på en skøn tapas-restaurant,
hvor vi kunne sidde ude i det skønne vejr.
Min blomst til Cecilia var den broche hun har på, på billedet.

HHx-huen er en med flagbånd, fordi hun har gået tre år på et handelsgymnasie 
med International linie. International business studies - IBS.

Efter middagen tog vi hjem på gården, hvor vi bød på 
studenterkaffe med brownies, is, og hindbærguf. 


Den skønne buket havde Momse med til Cecilia.


Vores gave til Cecilia er en L.D.E.S- dag sammen med mig hos Kjær og Schmeling
Det glæder vi os rigtig meget til.

Idag gælder det så Nikolaj. 
Han er færdig med folkeskolen og der afholdes Dimensionsfest. 
Hvor bliver tiden dog af???????

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den smukke student...:-)

    Ja hvor bliver tiden dog af, den ikke bare flyver, der er med jetmotorer.

    Mine egne børn var studenter for flere år siden, og mine børnebørn har overstået deres student tid. Mit lille oldebarn fylder 1 år i næste måned,når hun en gang bliver student så er jeg forhåbentlig 78 år...:-o)
    Gaven fra jer ser spændende ud, håber at det bliver en god dag og at hun får lavet nogen flotte smykker.
    En rigtig god og kreativ gaveide..:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Tak.....jeg synes jo hun er den smukkeste student i landet ;)

    Så er du da en ung olde ;)

    Det er jo skønt når ens børn starter godt på livet.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...