torsdag den 17. juni 2010

Studine Give-away

I anledning af,
at min datter bliver student på mandag d. 21.juni 2010,
vil jeg gerne forære en smuk hånddrejet keramisk lysestage væk.
Den er gul-glaseret , har en hank og keramikeren er Alf Ekberg fra Skåne.
Jeg har 2 af slagsen og har egentlig kun brug for den ene.
Med lysestagen følger et hvidt stearinlys.


Trækningen foregår på mandag,
hvor Cecilia vil trække den heldige vinder op af sin
HHx IBS studenter -hue.

  • 1 lod = 1 kommentar
  • 2 lodder = 1 kommentar & 1 link til denne GiveAway på egen blog eller fast læser
  • 3 lodder = 1 kommentar & 1 link til denne GiveAway på egen blog  &  fast læser
Jeg håber at I vil være med.

7 kommentarer:

  1. Hej Michaela
    Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder, synes det er en vildt fin stage...

    SvarSlet
  2. Wow den er fin. Jeg vil gerne deltage med tre lodder :)
    Og tillykke med datteren på mandag! :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare sød. Den ville jeg gerne vinde, men jeg ved ikke, hvor mange lodder jeg deltager med. Lær mig at lave et link til Giveaway´en på min blog, og jeg deltager med 3 lodder.... ellers kun 2.

    SvarSlet
  4. Tillykke med datteren på mandag. Jeg vil gerne være med i din giveaway - 3 lod til mig

    SvarSlet
  5. Tillykke med Cecilia. Og god fest!

    SvarSlet
  6. Hjertelig tillykke med datteren, og hvor dejligt at sommeren besluttede sig for at vende tilbage til en så vigtig dag :-). Det ser ud til at jeg lige kan nå at være med i din herlige give away -det kan være at jeg er lige så heldig som sidste gang. 2 lodder fra mig. Mvh Joan

    SvarSlet
  7. Kære Michaela

    Sjov og livsglad site. Jeg er også vild med lopper og retroting. Jeg kender en del danske sider med private mennesker, der sælger sjove gamle ting. Eksempelvis - jakmussen.dk. Jeg vil høre, om du kender af nogle gode svenske sider. Jeg har søgt på nettet, men synes ikke lige at kunne finde dem.

    På forhånd tak..

    Mvh. Dave
    davefischer7@gmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...