lørdag den 26. juni 2010

Vi får besøg af 22 hvide huer

I morgen ved halv fem-fem tiden, får vi 22 berusede studenter på besøg.
De skal være der i 15 min.
Jeg skal lave 3 boder.
En fra hvert land, de har besøgt på deres studieture. 

En irsk, som vil byde på sodabrød med irsk cheddarost eller bare smør
og Tullamore whisky
En tysk, som byder på a´la karrywurst. Pølser med karryketchup, pølsebrød
og Weissbier
En amerikansk, som byder på American Cookies og Californisk rosé og hvidvin.
Flagene er printet og de skal limes på snore.

I morgen formiddag skal der bages og så er vi ved at være klar.
Min mor og nogle søde veninder har lovet at komme og hjælpe mig. 
Jeg er jo pt. ret handicappet ;)

Idag skal jeg til translogation
og 
se over hundrede studenter modtage deres eksamensbevis.
Det har været en meget travl uge med en masse dejlige indtryk.


1 kommentar:

  1. Søde Michaela - hjertlig tillykke med din datter.

    Håber virkelig I får en god og minderig dag.....selv om besøget er kort. Men med din plan så er jeg sikker på at de unge menneskers stop på gården vil blive et minde de vil bære med sig resten af livet.

    jeg krydser fingre for vejret :0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...