fredag den 18. juni 2010

Opfordring / Udfordring

Mutter skriver : Lær mig at lave et link til Giveaway´en på min blog, og jeg deltager med 3 lodder.... ellers kun 2.


Jeg vil forsøge at hjælpe dig og måske andre, ved hjælp af  dette indlæg.  Jeg forklarer hvordan jeg gør. Der er højst sandsynlig andre måder at gøre det på!

  • Først åbner jeg den side/ det indlæg,  jeg vil linke til. 
  • Så åbner jeg designfanen på min blog, i et nyt vindue sideelementer tilføj gadget tekst jeg har et tekstfelt til alle giveAways, andre har et til hver giveAway Skriv GiveAway i titelfeltet minimér vinduet åbner den side/ det indlæg,  jeg vil linke til jeg højreklikker på det lille foto, der som regel er ude i en af siderne  alternativt kan man kopiere det billede der indgår i indlægget, men det er som regel for stort.  Jeg plejer at klare det problem ,ved at indsætte billedet i et nyt indlæg og gøre det lille og kopiere. jeg åbner  tekstvinduet igen ► højreklik og indsæt eller CTRL+v  minimer vinduet igen ►åbner den side/ det indlæg,  jeg vil linke til ► kopier adressen ► åben tekstvinduet igen ► markér billedet ► klik på globus med kæde ► ctrl + v ► under billedet skriver jeg hvornår der trækkes lod og hvem der afholder GiveAwayen her markérer jeg navnet og linker på samme måde som billedet   ► GEM 
  • I må endelig kommentére, hvis der er noget I ikke forstår eller ikke kan få til at fungere. Så skal jeg nok prøve at omformulere mig. ☺

1 kommentar:

  1. Tak. Det prøver jeg i aften, nå der er lidt mere ro omkring mig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...