søndag den 30. januar 2011

Grande Finale

Nationalfølelsen vokser i mig.
 Jeg har købt rød / hvide tulipaner 
og under kampen har jeg tænkt mig at indtage 
en royal RED og en Weissbeer.
Jeg nægter dog at blande dem ;)
Vores venner henne af gaden 
har inviteret os til at se finalehåndboldkampen  på storskærm.
Efter kampen skal vi have den chiligryde jeg har hørt så meget om. 
Det bliver helt sikkert spændende og superhyggeligt.


God kamp til Jer, som også skal se Grande Finale :)


Og det var Danmark og det var Danmark, olé olé. 

3 kommentarer:

  1. Jeg gider ikke se kampen ( tror også at jeg er den eneste i DK ), men jeg vil gerne nyde de flotte knitrende tulipaner.

    SvarSlet
  2. Mutter - du gik virkelig glip af en spændende kamp.
    Det blev til sølv. Det er da også pænere end guld, synes jeg ;)
    De kæmpede bravt

    ....og jeg nyder stadig de smukke danske tulipaner.

    SvarSlet
  3. Det var en flot og spændende kamp. Flot at du vandt sølv, synes jeg.
    De tulipaner er da for smukke - jeg må på jagt i morgen! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...