søndag den 23. maj 2010

Stafetten sendes videre til.....

.....Det står nederst i dette indlæg.

Lisa fra Taluha´s finurligheder har sendt mig en Blog-leg. En sjov og anderledes måde at lære sine blogvenner lidt bedre at kende på.

Morgenens nedtur
Min kæreste og jeg nød morgenmaden og kaffen ude på gårdspladsen kl. halv ni. Nedturen var at solen ikke havde skruet nok op for varmen, så jeg blev nød til at tage en trøje på over tank-toppen. Mine blege skuldre og overarme skriger ellers efter sol.

Udenfor mit vindue
Går då-hjortene og græsser. Hunnernes maver vokser dag for dag og om 1 måneds tid render der små bambier rundt. Canada-gæssene og ænderne plasker rundt i søen. Geden udfordrer han-hjorten. Et stort morads af af-knaskede grene venter på at det bliver Sankt Hans.

I mit fjernsyn kører
Dokumentar programmer. Gerne historiske. Serier som Hammerslag, Hvad er det værd, AnneMad, Bonderøven og Drømmehaver.


Jeg vil til at høre
Podcast : Ligge i grønne enge . Fortsættelsen af  Berliner poplerne og Erimit-krebsene af norske Anna B. Ragde.
Og så er der da lige disse 2 skønne numre


og 


Mit tøj er
Temmelig afslappet. Jeg skal jo gå herhjemme på gården og hygge mig med oprydning og havearbejde.

Idag skal jeg nå
at lave at et fødselsdagskort til vores gode ven som bliver 50 på tirsdag. Jeg skal bage en kage. Hvilken en ved jeg endnu ikke. Men mon ikke der sniger sig noget rabarber ind. Og så skal jeg have slebet et bord og en gyngestol, som skal males.

Men jeg vil hellere
Der er da intet jeg hellere vil.

I vindueskarmen
Står 2 store potter med tallerken-smækkere ( blomsterkarse ), som står og venter på at komme ud i den friske luft. En gammel kaffemølle, som jeg har arvet af Lille Grethe. Et lille kugletrimmet, opstammet Myrtetræ, som jeg har fået af min veninde Frida i fødselsdagsgave.

Weekenden skal gå med
Næste weekend: Hvis vejret er godt fredag, skal vi ind og høre Spandau Ballet i Tivoli. Vi skal hjælpe vores vennepar med festforberedelser og til 50 års fødselsdag.

Morgenens optur
Jeg var oppe ved 8 tiden og får derfor noget ud af denne skønne pinsedag sammen med min dejlige kæreste og din og min sønner.


Dette billede har I aldrig set


(På billede ser I Orangeriet i Sanssouci, Potsdam, Vest for Berlin, i forgrunden en meget dekorativ artiskok-plante )

Jeg videresender stafetten til Hos Mutter og Mors butik, som jeg håber vil deltage i legen....

1 kommentar:

  1. Tak for linket, sikke en sjov leg, den må jeg se at få udfyldt og sendt videren ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...