onsdag den 14. april 2010

Velkommen på landet

Velkommen til min blog, som mest af alt vil handle om mit fritidsliv, som omfatter: livet på landet, fotografering, haven, genbrug, produktivitet ved symaskinen og i adobe-programmerne Photoshop og Illustrator.
Det er mit ønske at inspirere mine læsere, ligesom jeg selv bliver inspireret af mange fantastiske blogs. ( se evt. min blogliste )
Jeg er en tidligere storbypige, som nu lever livet på landet sammen med min dejlige kæreste og søn. Datteren min er for nyligt flyttet hjemmefra. Derudover har jeg 3 herlige bonusbørn der kommer on/off.
Vi har mange dyr: En hund , 2 katte, dåhjorte, en fræk lille ged, kanadagæs, muskusænder, hvide tamænder og snart, får vi også høns.
De kommende indlæg vil handle om mit ny-erhvervede drivhus og en gammel Singer symaskine.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...