mandag den 8. november 2010

Moder står i køkkenet

Idag har jeg fri og jeg glæder mig til at jeg skal hente min kæreste 
og hans søn i lufthavnen. 
De har lige været på herretur i N.Y.
Imens har jeg forsøgt at indhente en masse af alt det forsømte.
Men det skisme svært, når der hele tiden tilføres nye opgaver.
Jeg har fået 4 hjemmedyrkede græskar af mine svigerforældre,
og de skal jo ikke bare ligge og rådne.
Min svigermor er landmandskone med stort L og 
jeg føler virkelig at jeg har noget at leve op til.
Hun er en rigtig god læremester, og jeg får mange gode råd.
I sidste uge lavede jeg en græskarsuppe med krebsehaler.
Øv hvor er krebsehaler tørre. næste gang nøjes jeg med rejer. 
Igår lavede jeg græskar-ingefær chutney. 
Idag er jeg igang med at vaniliesylte græskar.
Der er endnu et tilbage.
Er der nogen der har nogle ideer til hvad der kan laves af det?


Jeg håber at jeg snart får tid til at sy stjernenisser!

1 kommentar:

  1. Hold da helt op hvor er du flittig. Jeg er ikke god til græskar og laver næsten ikke andet end græskarsuppe så jeg er vist ikke til meget hjælp. Have en dejlig dag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...