fredag den 15. oktober 2010

Endelig

Endelig har jeg fået købt mig et digitalt spejlreflekskamera. 
Det har stået øverst på min ønskeliste i ca. 5 år. 
Jeg har været meget i tvivl om, om jeg skulle vælge Nikon eller Canon. 
Mit analoge spejlreflekskamera er et Nikon og det har jeg haft meget glæde af. 
Men....
Jeg har haft lånt min brors Canon og var begejstret. 
Så derfor faldt valget på et Canon 550D.
Nu skal jeg lære alle dets funktioner og muligheder at kende.
Mine første øvelser foregik i Rom.
Jeg er i gang med at skrive et indlæg om den tur. 
Det kommer snart. 
Ha en fantastisk weekend.



4 kommentarer:

  1. Det glaeder jeg mig til at se. Dine forklaringer lyder lidt russisk for mig, men resultater er jeg god til at beundre hihi.

    SvarSlet
  2. Åh, et digitalt spejlreflekskamera. Det står også øverst på min ønskeliste. Men kommer nok til at stå der et godt stykke tid endnu :) God fornøjelse med det.

    SvarSlet
  3. Jeg "fik" en i sommers, det er en Nikon D5000 og er utrolig glad for den - Tillykke

    SvarSlet
  4. Tillykke med det... og go weekend også til dig.
    Har selv et Sony - det er også fint ... ;0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...