fredag den 30. september 2011

40, sæl og lillebror

 Siden sidst er jeg blevet 40.
Dejlig alder.
Mon jeg nu kan komme med i klubben "40+ blogger"???
Jeg havde en rigtig dejlig dag. Vejret var med mig. Sol og sommer. Dagen før og dagen efter var det voldsomt regnvejr. 
Det glædede mig meget at de østrigske gæster( kusine med veninde, og fætter med kæreste ) havde Dirdl og Lederhosen på. 
Jeg fik nogle skønne gaver. Bl.a. en forårstur til Paris, bogen om Thyra Frank, en masse til mit stel - iitala Origo beige, løbebukser, en gul englebasun, 2 hvide skærmliljer ( Agapanthus), Clinique produkter, gavekort og penge. 
Sidstnævnte brugte jeg til en Philips saftcentrifuge. Vi har nydt mange forskellige smagsvarianter, men der er altid æbler i, så det er jo en dejlig årstid, at få sådan en luksusting i. 
I lørdags var bonderøven og jeg på tur. 
Vi var i Dyrehaven for at se på Kronhjorte, men vi så "kun" då-hjorte. 
Selv om vi har sådan nogen ude i folden, var det facinerende 
at se, hvor store gevirene kan blive. 
Turen gik videre til Helsingør og Kronborg.
Kronborg var lukket, men til gengæld var der den sødeste 
spættede sæl ud for Kronborgs kyst.

I onsdags blev min lillebror færdiguddannet.
Han sluttede af med et flot 10-tal
og kan nu kalde sig cand.Scient i geografi og geoinformatik. 
Lykønskningskortet er et kort over Tanzania.
Hans afsluttende rapport omhandler de målinger han og hans studiekammerat 
har været nede og tage i Tanzania.

2 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med din lillebror og med dig og velkommen i klubben 40+.
    Sikke forkaelet du blev, herligt.
    En dejlig tur I fik taget jer. Kronborg er pragtfuldt. Helsingoer er jo "min" by (smil).

    SvarSlet
  2. hej det er en prøve

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...